لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

یعنی تموم شد ؟!

 

سلام دوستان حالتون خوبه ؟ خوب هستید ؟ منو که به یاد دارید ! تقریبا حدود سه هفته بود  که به خاطر این که امتحان داشتم دلمو به دریا زدمو و  یه ترک سه هفته ای برنامه ریزی کردم که خدا شکر هم تونستم تو این سه هفته از اینترنت و کامپیوتر دور بمونم البته بر خلاف میلم ! ولی خداییش زیاد هم سخت نبود سه هفته هم گذشت امتحانم دادم خلاصه دیگه تموم شد ، حالا از این روز به بعد دیگه  به طور مرتب هستم  و باز هم مثل قبل هر روز وبلاگم رو آپدیت می کنم . کمی هم درباره امتحانام بگم ... خداییش تا حالا من درس بود می خوندم سه صفحه حجم کتابا بود امسال فهمیدم که حجم کتابام یهو چقدر زیاد شده و سنگین هم هست و وقت بیشتری می خواد و مثل سال اول و دوران راهنمایی نیست که بشینی یه ساعت فوقه فوقش دوساعت وقت بزاری کتابو فوله فول بشی ... کتابای سال دوم واقعا سنگینن مخصوصا این جغرافیای لعنتی نه تو کنکور میاد و نه سال بعد هم نداریم ولی پدر آدمو در میاره بگو آخه یه کتاب بس نیست برداشتن یه جغرافیای استانم دادن باید اونم با جغرافیای عمومی باهم امتحان بدیم  ولی عیب نداره قابل تحمله هر چند که شبو کلا بیدار موندم و درس خوندم ولی معلممون خیلی باحاله هم خیلی با سواده و هم اینکه سر امتحان اگه بخوای از سوال یه شروع میکنه تا آخر جوابشو بهت میگه ! ما در مورد معلم زیستمون که بهشون ارادت کامل دارم و خیلی برام عزیز هستن بگم که این علاوه بر این که پیش من عزیزه  هر وقت تو امتحانا مراقبمون شد تو هر دوتا امتحان نمره کاملو گرفتم  نمی دونم دیگه این چه سری داشت نمی دونم خودم  خوب خونده بودم یا این که قدم معلممون خوب بوده ! و هندسه ... دلم از دست این معلم هندسمون بد جوری خونه اگه دم دستم بود ..... خودش سوال نمی گیره می ده یکی دیگه سوالای عجیب غریب می گیره  که ما اون درسو نخونده بودیم بعد سر امتحان خودشو قایم میکنه ولی خب من گیرش آوردم گفتم خانم اگه یه لحظه میشه بیاین با هاتون کار دارم بالاخره با زور اومد میگم خانم این درسو شما به ما نگفتین بعد بر می گرده میگه به من چه باید بنویسین ! حالا شما بودین چی کار می کردین ؟ دلم خوش بود تو این هندسه نمره کامل می گیرم مثلا درس مورد علاقمه هیییییییییی ...... ! ولی بقیه امتحانام خوب بود ..... و اما یک گله بکنم از مدیر و ناظمامون فکر می کنن ما هالوییم  همه امتحانامونو  زودتر از وقت معینش برگه هاشو جمع می کردن هر چقدر قسم می خوردیم خانم سوالمون مونده بنویسیم خانم این ساعت وقتش هنوز مونده می گفتن نه زود باشین ورقتونو بدین می خوایم بریم خونه و زندگی داریم والا دیگه این جوریشو ندیده بودیم !

 

راستی عیدتونم مبارک!

نظرات 7 + ارسال نظر
بستنی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:26 ق.ظ http://icecream.blogsky.com

اول
سلام

بستنی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ق.ظ http://icecream.blogsky.com

به سلامتی امتحانا تموم شد؟؟

فرشاد پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ق.ظ http://farshadonline.blogfa.com

ممنون
لینک متبادل می‌گردد
امیدوارم امتحانات خوب بوده باشد.
پایدار باشید.

سهیک آخرین ترانه ی باران پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

دوست گرامی با درودی گرم......................>>>

خرسندم که درامتحانات موفق شدی
امیدوارم که همه مراحل زندگی را با شورونشاط و موفقیت پشت سربگذاری

خوب سالگردتولد آخرین ترانه ی باران بود و شماهم امتحان داشتی ومن ازدسته گل شما محروم شدم

البته اشکالی نداره مهم موفقیت شماست

تندرست و شادکام باشی همیشه

مازیار پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ http://future2010.blogsky.com/

سلام حاجیه جانم .
امیدوارم تو همه مراحل زندگی مثل درسات موفق باشی .
قربانت مازیار از کلبه آبی .
۸ بهمن حتما به کلبه آبی سر بزن . به زهره هم بگو یه موقع یادت نره !

بهنام پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ب.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام
بلاخره از شر امتحانات خلاص شدی.به سلامتی.در مورد لینک هم لطفا به اسم بیکار بودم امدم وبلاگ زدم قرار بده.من هم لینک شما را به اسم حاجیه میزارم.

بنفشه جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ق.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

خانم خانما دیگه کم کم داشتم نگرانت میشدم از این به بعد هر وقت با تاخیر خواستی اپ کنی به دوستات خبر بده.امیدوارم امتحاناتت خوب بشه .کارنامه دختر من شنبه اماده است. خدا به دادمون برسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد