لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

از همه رنگ

 

سلام .... دوستان عزیز من خوبید ؟ بالاخره بعد از حدود یک هفته اومدم که مثل سابق هر روز آپدیت کنم ....

سه تا مطلب قبلی رو هم من تایپ کرده بودم هادی زحمتشو می کشید و میذاشت .....

 

دیروز تو مدرسه ازمون تعهد گرفتن که باید تا روز یک شنبه بریم مدرسه ... ولی کور خوندن ! به نظرتون تعهد گرفتن قانونیه ؟

 

معلم ادبیتمون که مدیرمونه چون ما سر این تعهد یه خورده اذیتش کردیم برای 14 فروردین برامون امتحان تعیین کرد .... بد بختیش اینه که شیفت صبح هستیم !

 

اگه پروفایل منو خونده باشین می دونین که من به فوتبال خیلی خیلی علاقه دارم و مخصوصا رو پا رفتن .....

می خواستم بدونم راهی ، ورزشی ، روشی برای خوب روپا رفتن نمی دونین.... حداکثر می تونم 10 تا برم .... ولی این هادی نامرد بیشتر از100 میره ... راستشو بخواین بهش حسودیم میشه .....

 

یه مقدار پول دارم ... موندم ویولون بخرم یا mp3  پلیر .... اگه شما بودین کدومو می خردین ؟ ( به شرطی که هر دوتاشو خیل دوست داشتین )

 

چهارشنبه سوریتون هم مبارک باشه ! من خودم به شخصه عاشق این ترقه و این شلوغی های چهارشنبه سوریم و هر چقدر هم این تلویزیون بگه و تبلیغ کنن نمی تونن نظرمو عوض کنن ..... یه دوست دارم خیلی باحاله از کی داره پول تو جیبی هاشو جمع میکنه برای چهار شنبه سوری ..... می گفت 5000 دادم ترقه اینا خردیم البته هنوز مامانش نذاشته زیاد تر بخره !

 

دیگه خیلی از همه رنگ شد !

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مازیار سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ق.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام حاجیه جان ...
سال نو رو پیشاپیش به شما و خانواده محترمت تبریک میگم . و امیدوارم سال خوب و سرشار از موفقیت رو پیش رو داشته باشی .
بابا فوتبال دوست .
مراقب درسات باش.
اگه من بودم یه mp3 پلیر می خریدم .
درضمن دوست من ۲۰۰۰۰تومان پول بی زبون رو خرج ترقه و این جور چیزا داد .
موفق باشی .
در ضمن فکر کنم اوووووووووووووووووووووووووووووووول شدم

بهنام سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام خانمی
این اسم موقتی.دوباره برمیگرده به همون اسم قبلی

سعید سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ http://saeedt.blogfa.com

انشاالله! که این مشکل اینترنت و ....حل بشه(به همین خیال باشیم!!)
ما از شما بدتریم با این مدرسه
الان تقریبا اکثر مدرسه ها تعطیل میکنن اینجا، ولی ما روز ۲۷ هم امتحان!!! داریم.....اونم چه امتحانی...خدا بخیر کنه
همه چیزمون به هم ریخته
قبل از عید به جای اینکه بیان بگن آقا مدرسه تعطیله برید دنبال کارو بارتون، میان میگن تا ۲۷م امتحان دارید
آخه اگه امتحان نداشتیم که هیچکسی نمیرفت مدرسه، حالا اینا با امتحان به این مهمی مارو نگه داشتن
معلم ها هم درسی ندارن بدن میگن بشینید امتحان فردارو بخونید!!!! خب اگه میخواید امتحان بخونیم پس چرا میگید بیاید مدرسه؟؟؟
امروز که زنگ اول معلم نیومد...زنگ دوم زبان اومد گفت چکار کنیم؟؟؟ کاری نداریم!!(میخواستم همونجا خرخرشو بجوام:دی) خلاصه زنگ سوم هم دوباره معلم نیومد اینا مجبور! شدن مارو تعطیل کنن که اقلا بیایم خونه درس بخونیم(یعنی استراحت و تفریح تعطیله!!!)
شما هم اینطورید؟؟؟فکر نکنم
----------------------
راستی هادی بیچاره اصلا میتونه نگاه وبلاگ کنه؟؟!

معلم ادبیات میشه مدیر؟؟؟؟؟این دیگه چه جورشه؟ کاشکی این مدیر ما واسه ۱ ساعت میومد سر کلاسمون تا بهش حالی میکردیم که یه مَن ماست چقدر.....

ایول که عاشق فوتبالی....
بقیشو دیگه نمیدونم چی بگم....

سعید سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://saeedt.blogfa.com

اوه چقدر طولانی شد!

مهجبین سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.mahjabin1369.blogfa.com

سلام
چارشنبه سوری و عید رو بهت تبریک میگم
امیدوارم سال خوبی رو داشته باشی

آتنا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام
امیدوارم خوب باشی و برای سال جدید آماده
جواب سوالت: پست خالی برا اینه که من بدون زحمت زدن مطلب جدید آپ بشم
نخند میگم نخند دختر اینم جزو تقلب ایرانی هاست
سبز باشی و پایدار

کامیار چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:35 ق.ظ http://masx.blogfa.com

سلام
بابا ازت سه چیز خواستیم ها...
من که پروکسی ندارم.
اگه می شه این مقاله خلخالی رو یه جوری برام بفرست.
تو پیوندهات هم که نیستم...

تامی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
آره دیگه این دانشگاهم بد دردسری شده واسه من
فکر کنم ام پی تیری پلیر بگیری بهتر باشه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد