لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

دو هزاری ...

سلام ، این مطلب رو دو ، سه روز پیش نوشته بودم ولی فرصت نشد که بزارم وبلاگم ...یکم ترشیده ...ولی خب می زارم ،  به بزرگی خودتون ببخشید .

 

دوستان خوبید ؟ سال نو تون مبارک باشه .. تعطیلات که خوش  می گذره .... امروز 3 فروردین هستش و هیچس نشده سه روز از تعطیلات رفت ! البته این سه روز خیلی بهم خوش گذشت . همه ایل و طایفه ریختن خونمون و داریم با هم خوش می گذرونیم و بازار عیدی هم داغ داغ ! خداییش امسال همه بخشنده تر شدن هر کی رو می بینم بهم عیدی میده این خواهر زاده و برادر زادم که بچه هستن هیچی ! یه عالمه پول دارن حیف که نمی دونن پول چیه ! ولی خب قصدم از نوشتن این مطلب این بود که می خواستم بگم امسال چقدر دو هزاری مد شده اصلا هزاری پیدا نمی شه همه دو هزاری تازه از جیب های کت های اتو زدشون بیرون میارن انصافا عیدی هم باید مثل سال نو ، نو باشه .

نمی دونم چرا شب ها نمی تونم بیدار بمونم هر کار می کنم نمی شه که نمی شه ! انگار فیلم های امسال رو نباید من ببینم ! خیلی دور خیلی نزدیک رو که تا نصفه دیدم و خوابم برده بود و بعد از ظهر هم خواستم ببینم که مهمون اومد و من باید از مهمون ها پذیرایی می کردم ولی تا نصفش که دیدم خیلی خوشم اومد .من از این جور فیلم ها که معمولا تعداد بازیگران نقش اصلیش کمه خیلی حال می کنم تا اون جا که من نگاه کردم با الهام حمیدی دو تا بازیگر اصلی داشت چند تا وبلاگ که درباره خیلی دور خیلی نزدیک نوشته بودن خوندم اکثرا پایان فیلم براشون بهتر از قسمت های اول بود و اکثرا هم موسیقی فیلم رو  پسندیده بودن . حالا وبلاگها رو هم که خوندم دیگه حتما باید آخر فیلم رو ببینم .ولی تا اون جا که من دیدم در کل خوب بود .البته بدون پایان فیلم ! فیلم مرد عنکبوتی رو هم که از دست دادم به علت خوابیدن ! ببینم می تون بعد از ظهر تکرارشو ببینم ! راستی یه پا واسه خودم منتقد شدما ! ( مگه خودم خودمو تحویل بگیرم !!!)

 

پی نوشت : بعد از ظهر موفق به دیدن فیلم مرد عنکبوتی شدم .... قشنگ بود ...اینم بگم که مرد عنکبوتی پر خرج ترین فیلمه .

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد درویش - مهار بیابان زایی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://darvish100.blogfa.com

به گمان من هم امسال تماشای فیلمهای تلویزیون اندکی دشوار شده!
سالی پرخاطره و سرافرازانه تر از همیشه برایتان آرزومندم.

سهیک آخرین ترانه ی باران یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ http://tabar.blogsky.com

دوست خوبم با درودی گرم.............

خوب همین نوروزانه که رد وبدل میشه خودش کلی خاطره انگیزاست..

امیدوارم سال نوین سالی سرشارازتندرستی و شادکامی و موفقیت روزافزون برای شما باشد..

یاد خوابیدن شما و دوستان درنمازخانه افتادم و خیلی برایم مسئله دلنشینی بود/// آنهم سه ساعت!!!

درمورد سفربه درون ... درآینده که برگشتم دریک متن خواهم
نوشت ولی خوب طبیعی است که آمادگی هایی می خواهد

درست مانندسفرمعمولی وباید ازپیش مهیاشد
بدرود تا بعدازسفر

جهانگیر یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ http://jahanbin.blogsky.com

سرسبزترین بهار تقدیم تو باد
آوای خوش هزار تقدیم تو باد
سلام
سال نو مبارک!
امیدوارم سال بسیار خوب و سرشار از کامیابی و بهروزی در پیش رو داشته باشید.

شاد و سربلند باشی.

مازیار یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ب.ظ http://fu20.com

سلام ...
من مازیار کلبه آبی هستم .
سال نو مبارک .
امیدوارم که سال خوب و خوشی کنار خانواده داشته باشی .
موفق باشی

به سوی آینده !!! ؟؟؟

امین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ http://lonely.myblog.ir

سلام.
خوش بگذره...! چه عجب آپ کردی!
میگم بد نیست به ما هم یه سری بزنی ها....!!

اطهر دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

سلام
کسی که به ما عیدی نمی ده
منم فیلما رو نمی بینم . سال نو مبارک

آریا وندا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.police.blogfa.com

سلام
سال نوتون مبارک
خوشحال می شم حالا که آپم بهمون سر بزنین حتما بیایین

غلی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ق.ظ

علی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام...........

خوبی.....آلی است من ایمیل ندارم ولی به هر حال با شما در صورت موافق بودن در ارتباط خواهم بود در آخر برای شما سالی پر بار آرزومندم

بببببببببببببببااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد