لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

5 !


الان تقریبا چند روز هست که وارد سال 85 شدیم و من هم شدیدا از عدد 5 بدم میاد یه جورایی متنفرم نمی دونم چرا ! هر چند که خودم در 15 تیر بدنیا اومدم والان هم 15 سالمه و امسال هم سال 85 هستش ! با خودم می گم نکنه چون من از 5 بدم میاد امسال برام سال بدی باشه از طرفی هم با خودم می گم من که 15 تیر به دنیا اومدم باید الان اینجا نبودم و هی برام اتفاقات بد رخ میداد و از دم آدم بد بختی بودم ! الانم که 15 سالمه چون 15 تیر و 15 سالگی به هم بر خورد کردن باید الان دیگه فاتحه خودمو می خوندم !ولی خب با این دلیل هایی که برای خودم میارم یکم قانع میشم ولی بعدا که این دلیل ها یی که گفتم تو ذهنم کم رنگ میشه باز هم همون خیال ها رو با خودم می کنم و از طرفی هم وقتی یادم میاد که مادر بزرگ مهربونمو سال 75 از دست دادم بازم به خودم میگم که امسال سال بدیه ! شما در مورد خصوصیات عدد ها چیزی می دونین ؟ مثل همین رنگ ها و مدل های مختلف درخت و... که خصوصیاتی دارن .......البته من زیاد به این جور چیزا اعتقاد ندارم ولی خب گفتم ببینم واقعا 5 از نظر من عدد خوبی نیست یا خصوصیتش همینه ! خلاصه اگه پیدا کردین خبرم کنین .                                                                    امسال هر جا می خوام تاریخ بنویسم هی به اشتباه می نویسم 84 حالا باید یه چند مدتی هم بگذره به این 85 عادت کنم !

نظرات 7 + ارسال نظر
مرورگر.کام دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

Saeed سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

با سلام
وبلاگ جالبی بود
در ضمن سال جدید ۱۳۸۵ به شما و همه باز دید کنندگان این وبلاگ مبارک باد

موفق و سربلند باشید

ali va azi سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ق.ظ http://aliazi.blogsky.com

salam dooste azizemoon ratsy nemidoonam chand vaghte dige pishemoon nemiay :((rasty midooni man be yek chiz eteghad daram va inke negareshe to be zendegi barat har salio ragham mizane hata negareshet be addade 5 bia ye bar farz kon ke masalan az addae 3 badet miato kholase roo 3 tekye kon mibini kehili fargh karde vaziayat dige alaki chizay ke 3daran jolot bad yani inke be negareshe to be 85 bastegi dare ishala ke sale khoobi bashe vasat :X

محمد درویش - مهار بیابان زایی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ http://darvish100.blogfa.com

به گمانم مشکل یاد شده موقتی بوده است. سپاسگزار از یادآوری تان.

امین سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ http://lonely.myblog.ir

سلام
آدم خوب نیست اینقدر خرافاتی باشه....!!

چه عجب شما بالاخره یه سر به مازدی....!!!

بهنام چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام خانمی
بابت پرشین گیگ ممنون.از طرف من بازم از خواهرتون تشکر کنید.یه سوال(فضولی)شما چند خواهر برادرید؟
من هم ۱۳ آبان بدنیا امدم.یه موقعی هم ۱۳ سالم بود .الان هم طبقه ۱۳ هم زندگی میکنیم.چند روز دیگه هم ۱۳بدره.دلیل نمیشه که من آدم بدشانسی باشم.
روزی ۵ صفحه بنویس ۸۵ تا برات عادت بشه.
بازم بابت همه چیز ممنون کمک بزرگی بهم کردید

زیر خط it چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ق.ظ http://itline.blogspot.com

راستیتش من هم یک زمانخایی خیلی خرافاتی بودم و البته الان هم هستم ولی نسبت به قبلاً خیلی کمتر شده. منم مثل تو به یک عدد اعتقاد دارم اما به عنوان خوش یومنی نه نحسی .
سال پیش واسه خانواده ما که سال بدی بود خدا کنه امسال واسمون خوب باشه
واسه تاریخ هم ان شا ا... آخر امسال یاد میگیری بنویسی 85 .همیشه همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد