لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

بزرگترین سرچر دنیا مامانم !

 

 حتما تا حالا براتون پیش اومده که وسایلتون رو تو خونه گم کرده باشید و شدیدا هم بهش نیاز داشته باشید . من که از اون آدم هایی هستم که همیشه یادم میره وسایلمو کجا گذاشتم و هر چقدر به مغزم فشار میارم نمی دونم کجا گذاشتم ! و پیدا نمی کنم که نمی کنم ..... و  اما در این لحظه هست که فرشته نجاتم ، بزرگترین سرچر دنیا مامانم به دادم میرسه و برام پیدا می کنه .نمی دونم اگر مامانمو نداشتم چیکار می کردم ... کلا مامانم به قول معروف خیلی خیلی باهوشه و حیف که درسشو ادامه نداده والا حتما دکتر مهندسی میشد ... و جالب این جاست که باعث و بانیش هم منم ! موقعی که من می خواستم به دنیا بیام مامانم قصد ادامه تحصیل داشته و محصل بوده !ولی بنده گرامی به دنیا اومدم و مامانم نتونسته به درسش ادامه بده و الان هم اگه یه متنو بهش بدی یه بار از روش بخونه امکان نداره از یادش بره . مامانم میگه تو به خاطر این باهوشی ( اگه باهوش بودم که وسایلمو گم نمی کردم !!! ولی خب مامانمه دیگه واسه دل من میگه به خودم امیدوار باشم ) که موقعی که من حامله بودم داشتم درس میخوندم .. نظر شما چیه ؟ من که نمی دونم والله ! از کجا به کجا رسیدم ! می گفتم که این روز ها به یکی از آرزو هام اضافه شده و آرزوم هم اینه که ای کاش تو خونمون یه دستگاه سرچ مثل گوگل ، نه از گوگل دلم خیلی پره .... نمی دونم یه دستگاه سرچ دیگه داشتم و هر موقع که یادم میرفت وسایلمو کجا گذاشتم به دادم میرسید ... نمی خواستم این مطلب رو بنویسم ولی دیدم این مسئله خیلی برام پیش میاد .... شایدم دلیل اصلیش چلمن بودن ، هواس پرت و... بودن خودمه !!!

ولی اگه شما هم یکم فکر کنین حتما جز یکی از آرزو هاتون میشه .... البته به حقیقت پیوستنش زیاد هم بعید نیست! اصلا شاید هم پیوسته من خبر ندارم !

 

* حیف شد استقلال از جام حذفی انصراف داد والا حتما قهرمان میشد .. از موقعی که استقلال انصراف داده این پرسپولیسی ها سر از لاکشون در آوردن و میگن که اگه هم انصراف نمی داد حذفش می کردیم ! نکه قبلنا خیلی می بردین ! نمی دونم این دو سه روز پیش کجا بودن ! این هادی هم که دیروز بردن سر از پا نمیشناسه ( از بس می بازن !)

 

* و اما هادی هم دات کام شد .

 

* و دیروز بالاخره شماره یک نشریمونو چاپ کردیم .

 

* دیروز یار دوازدهمو نگاه کردین ؟ آقای تاجیک کلیپی رو که برای جام جهانی آماده کرده بودن ، خوند ... افتضاح بود !!!!!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
بازاریاب دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

سعید سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ http://saeedt.blogfa.com

جدی نگیر!
به خاطر این گفتم چون روز اولی که وبلاگتو دیدم فکر میکردم حداقل دانشجویی ولی حالاااا...!!

سعید سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ http://saeedt.blogfa.com

بعدشم ما از چند هفته قبل تا یک هفته بعد از عید امتحان دادیم رفت پی کارش

سعید سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ب.ظ http://saeedt.blogfa.com

آهااااااااااا
امتحان ترم دوم از ۲۸م شزوع میشه

سعید سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ب.ظ http://saeedt......

راستی نفهمدی جریان گوگل چیه؟
برم از یه نفر بپرسم

خلیل دشتی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ http://kanoondastan.mihanblog.com

۱ـ ( اگه باهوش بودم که وسایلمو گم نمی کردم !!! ) !!!
۲- شایدم دلیل اصلیش چلمن بودن ، هواس پرت و... بودن خودمه !!!
۳ـ فکر کنم برات کافی باشه . این مطالب که در ابتدا نوشتم مال خودته . آخه آدم باهوش هیچ موقع کاری نمی کنه که زیرکیش زیر سوال بره .
اگه سرچر قدرتمند می خوای من در خدمتم . چون که از اون باهوش های روزگارم و یک بازیگر حرفه ای شطرنج . می دونی که من رتبه دوم شطرنج رو تو دانشگاه تهران دارم .
اگه می خوای الآن سرچ کنم وسایلت کجاست : جورابات تو یخچال . مانتو در حموم آویزون روی چوب لباسی حموم . کفشات قابل شناسایی نیست اما ... خوب کتابای درسیت هم که زیر بالشه چون که موقعی که می خواستی بخوابی مزاحمت بودند .
۴ـ بابا استقلال !! هه هه هه . انصراف داد چون که ترسید قهرمانی لینگش زیر سوال بره . می دونست که اگه از پیروزی ببازه باید بره سرش رو بکنه تو سطل آ...

۵ـ کفشات هم پیدا شدند احتمالاَ رنگشون آبی بودند اونا رو انداختی تو سطل آشغال.

حسین سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ب.ظ http://bargozideh.blogsky.com

کی می خوان این استقلالی ها از رو برن
من نمی دونم

سعید پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ http://saeedt.blogfa.com

جون من بگو چکار کردی که میتونی بدون کامپیوتر باشی
اگه بگی باعث خوشبختی تعداد زیادی انسان میشی و ثواب دنیوی و اخروی زیادی دارهااااااا

امین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ب.ظ http://lonely.myblog.ir

مامان ها همیشه سرچر خوبی هستند.!

راستی امیدوارم که امتحاناتتون رو خوب بدههید.

من نه هنوز ۲ هفته مهلت گرفتم که برم تحقیقمو پیدا کنم.

راستی امروز نمایشگاه کتاب تهران باز شده...جات خالی...!!

بابای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد