لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

باختیم به راحتی آب خوردن !!!

 

آخی ... بالاخره امتحانام تموم شد ... ولی اصلا به خاطر باخت ایران مقابل مکزیک و خراب کاری میرزاپور و علی دایی حوصله ندارم ... باعث شدن که چهار سال انتظار کوفتمون بشه ... دلم می خواست چند تا فحش درست حسابی بدم ولی وقت نبود  بنویسم! ... ولی اگه مشتاقین بدونین چی می گم ... برید وبلاگ هادی بخونید ... چون کاملا با حرفاش موافقم  !

راستی در مورد تغییر نام وبلاگم هم فردا می نویسم .... فعلا دنبال یه اسم خوب هستم ....

برزیل هم امشب بازی داره ... امیدوارم که بازی قشنگی بشه ... من طرفدار برزیلم و امیدوارم که قهرمان بشه ( به قول آقای دکتر خودمان به ما داشتن تیم ملی که به آن افتخار کنیم نیامده! )  .

 

پی نوشت : آقا خیلی وقته این چهره ی یاهو عوض شده ؟ من که الان دیدم .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
زهره سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.zohrehn.blogsky.com/

سلام ...پس بلاخره تموم شد ...راست میگی خیلی حالگیری بود .

زهره سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام
ایمیل بزن...زود ...دیرم شده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ

پس چی شد ؟ زود باش...کلاس دارم .

شرتو سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://sharto.doxdo.com

اصلا از اولش بیخودی به این تیم دلخوش کرده بودیم. هر چند هنوز هم می‌شه امید داشت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد