لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

لابراتوار علوم

وب نوشت ‌های دانش آموز سال دوم تجربی

من و وبلاگم...


دوستان هم اینطور که میبینید وبلاگو ترکوندم ( آخره تغییرات)

قالب قبلی خیلی درد سر داشت خودشم سیاه بود که برای وبلاگ علمی خیلی مناسب نبود پس بنابراین با همکاری داداشم  قالبو کلا عوض کردیم خوشگل شده نه !!!!!

حالا به نظر شما قالب قبلی خوب بود یا اینی که الان است من که از این خوشم میاد ولی برام نظر شما خیلی مهمه  هر جوری که شما دوست داشته باشین اونجوری می کنم آخه من متعلق به شما هستم ( آخره تعلق و پاچه خواری ) .

حالا بگذریم از بحث قالب

کم کم داره پائیز میاد من چقدر از پائیز بدم میاد باز درس و مدرسه و کلی مشکلات دیگه تابستون خیلی راحت بودم . نه اینکه بگید بچه تنبلی هستم نه خیلی زرنگم پارسال شاگرد اول دبیرستانمون شدم ولی چه کنم مثل اغلب بچه ها از مدرسه زیاد خوشم نمیاد . دوباره ساعت 6 صبح باید پاشی آماده شی بری مدرسه ، خیلی سخته نه!!!

کم کم داره دوران دانش آموز بودن من به سر میرسه و از امثال خودمو باید سخت برای دانشگاه و کنکور آماده کنم چون قصد دارم حتما حتما حتما  دنداپزشکی قبول بشم چون عقش (عشق) من این رشتس و به کمتر این رضایت نمیدم باید رتبم دو و حداکثر سه رقمی باشه ، ولی دوستام میگن هنوز زوده که برای کنکور درس بخونم آخه هنوز  سال دوم دبیرستانم ، ولی به نظر من اهداف بزرگ اراده بزرگ میخواد و خیلی باید براش تلاش کرد ، انشاالله که قبول میشم  ، کلا خانواده من همشون تحصیل کرده هستن برادر بزرگم دکترا داره و پزشکه  خواهر بزرگم لیسناس داره و دبیره ( شاید امسال معلم خودمم بشه)  اون یکی خواهرم هم امسال قبول شد کارشناسی ارشد دانشگاه تهران ، اون یکی برادرم ساله دوم دانشگاهه ، چه خانواده پر جمعیت و تحصیل کرده ای کیف کردم ، حالا اگه من زیر دکترا قبول بشم خیلی افتضاح میشه ! در ضمن رشتم تجربیه ( رشته خانوادگی).

ما کلا خانواده باهوشی هستیم یعنی زیاد درس نمی خونیم ولی چون ضریب هوشی (IQ) بالاست همیشه مطالبو زود میگیریم و درکش برامون راحت تره از این لحاظ به مامانمون رفتیم چون مامانم محاله یه چیزی رو بگیره و یادش بره ( الهی قربون مامان گلم بشم).

نظرات 4 + ارسال نظر
زیر خط IT جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ http://itline.blogspot.com

نسبت به قبلی خیلی بهتره فقط ۱ سری اشکال کوچیک داره که برات میل کردم

پیشگو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://diviner.blogspot.com/

سلام
وبلاگت عالی شده، خیلی زود باز میشه و نوشته هاش خوانا و درست میان تو صفحه...
در مورد مهر هم زیاد نگران نباش. ایشالله امسال دانشگاه قبول میشی و اونوقت میشی دانشجو... تا ساعت 8 میخوابی، بعد تازه ساعت 10 میری سر کلاس و ... (بقیه اش رو نمیگم چون بد آموزی داره :دی)

papiyoon جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://papiyoon.blogspot.com

سلام
ممنون از لینک
منم لینک شما رو اضافه کردم
موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:53 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد